среда, 16 февраля 2011 г.

моє есе



Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!

Майже чверть віку в школі…  Це багато?   Звісно, що так. Я вже навчаю англійській мові діток своїх перших випускників. А чи все я вмію, чи все мені вдається?  Де там!  Скільки проблем і досі виникає та  далеко не всі і зараз можу подолати. Все ж одну і дуже важливу задачу я вирішила: що зробити, щоб учні бажали вчити англійську мову?
Звичайно, хто ж не хоче знати іноземну мову? Але ЗНАТИ без ВЧИТИ аж ніяк ! І так прикро, коли здібні учні просто лінуються.
 Я знайшла вихід.  Це –СТИМУЛ!
А стимул – це участь у роботі клубу «Англійська – це чудово!»
Це - переклад віршів англійських та американських поетів на українську мову.
Це – складання власних казок на англійській мові та викладення їх у чудовій книжечці з дитячими ілюстраціями.
Це – драматизація відомих казок у театральній студії «В гостях у казки».
А головне – це демонстрація своїх вмінь на традиційному вечорі англійської мови «Англійська – це чудово», який проходить щорічно у квітні.
Стимул – це насолода від участі у вечорі.
І так важливо те, що це дійство заохочує все більше і більше учнів  до участі в роботі клубу, пробуджує бажання вчити мову та спонукає їх до плідної праці.





         



1 комментарий:

  1. Вітаю з Новим роком і Різдвом Христовим! Бажаю здійснення всіх мрій. Нехай рік Дракона принесе вам міцного здоров’я та довголіттяа, також щоб у вашій родині завжди панували тепло, радість та затишок.

    ОтветитьУдалить